onsdag 7. januar 2009

OnsDAg

Nå sitter jeg i tysktimen og ikke har noe å gjøre for flink som jeg er, er jeg ferdig med alle oppgavene :D Herregud, etter gymmen i stad så hadde jeg dusja, og når jeg skulle gå ut frøs håret mitt med en gang! Sånn ut av døra FRYYYYYS! Det var litt småsnålt..

PAUSE --> vestlandslefse :}

Etterpå skal jeg dra med meg Martin på bygda og prøve å finne en lampebutikk for å finne Malin for å hilse på hunden hennes.. Det er en Rottweiler som heter Zelda ^^ Gleder meg :D Etterpå skal Martin og jeg se om vi finner en malebutikk for jeg må finne ut hvilken farge jeg skal male på rommet mitt (på Rena). Har lyst på en grønnfarge, en rolig en, men må visst han navnet på fargen sånn at mamma får kjøpt maling.

Planen i dag var egentlig å lage Karibisk Gryte (aldri smakt det før, men det så litt godt ut..) så jeg har tre kyllingfileter som venter på meg i kjøleskapet (nei, jeg skal ikke lage til hundre mennensker, jeg skal fryse ned det som blir igjen!), men Martin skal ha pannekaker og det hørtes sjuuukt godt ut så kanskje jeg trenger meg på hjemme hos han :D Får se..

Jeg har funnet ut at jeg egentlig liker at det er kjempekaldt for det blir så fint vær da.. Helt klart og superfin himmel.. Må jo lide for skjønnheten, så jeg synes egentlig det er greit å fryse litt ^^

Jeg var i fjellet på mandag og det var kjempefint å se utover fra toppen og sånt, okei, det var -20 ved hybelen og -15 oppi fjellet, men det var seriøst så fint at det var verdt det :) Jeg trodde også at jeg hadde fått frostskader på nesa også, men det hadde jeg visst ikke x)

Nu er det mørkt og koselig ute ^^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar