fredag 9. januar 2009

Toshdaa'

Jeg har funnet ut at det funker veldig bra å skrive på bloggen i timen.. Da får jeg liksom gjort det, i stede for å aldri få gjort det når jeg er hjemme!

Nå har jeg da norsk og har om bildetolkning eller noe, ekke helt sikker.. Jeg har akkurat spist to brødskiver som var slått sammen med prim mellom seg! Det var godt ^^ Ved min side, eller mine sider egentlig, sitter Marte og Ane og Martin bortafor der igjen. Martin spiser meksikansk gryte. Det skulle jeg ha i stad og, men selvfølgelig ble den siste porsjonen tatt av personen foran meg i køa.. Marte spiser polarbrød med bruuunost :D Og Ane spiller et ellet annet på dataen.

I dag morrest var jeg i superhumør! Har fått den "startspakka" ifra unicef og det er med takkebrev og regning og masse sånn der, så jeg ble kjempeglad ved frokostbordet i dag! Men selvfølgelig kunne ikke det gode humøret mitt vare... Jeg fikk tilbake engelsktentamen i dag.. Fikk 3/2!!! Jævla stygge æsj! Grunnen var at jeg bomma på siste oppgava (tentamenen var tredelt) og fikk en 1'er på den delen... EN ENER! :O Det stod "Du skriver utrolig godt, bra flyt, få feil, høyt ordforråd, god struktur, men bomma fullstendig på oppgava". Da synes jeg faen meg jeg kunne fått litt bedre hvis jeg skriver så jævlig bra! ååååååå !

Jeg har begynt å slappe av igjen nå og klarer så vidt det er å smile igjen.. neida.. går greit nå : )

I dag skal jeg ha Ristorante (eller noe) pizza til middag! :D Og kanskje kveldskjøring i fjellet med Ane ^^ diggdigg
Også må jeg rydde rommet.. æsjda.. vi får se :D Er jo Fredag i dag så vet ikke helt om jeg kan kaste den bort på rydding! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar