søndag 11. januar 2009

Eple


Jeg får litt angst av å se de bildene fra forrige innlegg hver gang jeg åpner bloggen så jeg tenkte jeg skulle legge inn et litt koseligere bilde ^^

I helga har jeeeg:

- Sovna ca fem ganger mens vi har sett på film og sånt med Ane x)
- Laga speilegg for første gang i mitt liv (Ja, jeg er stolt!)
- Kjøpt meg en diiger og god boblejakke :D
- Kjøpt melk, pølser, lomper, ketchup, sprøstekt løk, brus, kick, bomull, ferdig-bolle-pose og rosiner!
- Vært og sett på at folk har spilt bowling..
- Spillerne: Anthony, Mats, Janis, Jano, Håvard, Nicklas, Sara, Stian, + en eller to jeg ikke veit hva heter
- Tilskuerne: Kristine, Vegard, Mari, Charlotte og Meg
- Vært hos Stian med noen kjente og noen ukjente som nå har blitt kjente :D
- Sovet veldig godt i senga mi, men stått opp klokka ni hver dag!
- Vært i fjellet og kost meg
- Rydda rommet mitt
- Fått masse klemmer
- Fryst masse
- Fått pizzaaa
- Spist en halv pære
- Hørt masse masse masse på musikk! :D


NEMLIG! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar