lørdag 31. januar 2009

Helga (+ torsdag)

Torsdag

På torsdag dro jeg på skola og hadde først teorikurs, så ble jeg overlykkelig over at vi skulle se på film i kunsthistorien for da kunne jeg sove, så hadde jeg fem timer med tegning. Det var skikkelig kos. Vi satt og snakka om alt mulig rart fra damer som dør av å føde hummerunger, til abort, til baksnakking av lærerne, til marsvin. Så etter skola var det bare å gjøre seg klar for da skulle jeg opp på vors hos Odd rainer. Siden hverken Martin eller Silje visste hvor det var skulle jeg ta med meg de også, noe som gjorde at vi kom en halvtime-times tid forseint. Men men. Hos Odd Rainer var det mange hyggelige mennesker; Odd Egil, Henrik, Nils, Yngve, Odd Rainer, Marcus, Joakim, Silje, Fride, Aino, Tara, Ane, Ingeborg, Meg, Rolf Oscar, Mone, Hanna og Pernille. Jeg fikk i meg litt for mange rare drinker tror jeg, for det endte i rødt spy og litt sånn. Så var det sjangling bort til laaven med ingeborg under min høyre arm, hvor jeg klarte å falle en del så hadde litt vondt i kroppen etterpå. På laaven var det egentlig ikke så mange mennesker, men vi hadde det gøy og dansa forde vi. Etter laaven dro vi bort til Fride på "nach" hvor vi bare lå i senga og prata, det var kjempekoselig. I halv tre-tretida gikk jeg og Ingeborg hjemover mens jeg gikk og babla om det mislykka kjærlighetslivet mitt.. uff.. Unnskyld, Ingeborg, men takk :) Så la vi oss og sovna ganske så fort.

Fredag

På fredag skippa jeg mesteparten av skola for jeg følte meg ikke helt i form.. heh.. Men jeg drakk masse vann og lagde meg ostesmørbrød og så var jeg fin igjen! Jeg dro på skola til de to siste timene, som var matte med min elskede Vignes. Matten gikk egentlig helt fint, bortsett fra at jeg klarte faen meg å miste Ipoden min! KRISE! Jeg må høre på mandag om noen har funnet den. Etter skola var det bursdag på hytta til Malin. Det var kjempekoselig. Vi spilte masse guitar hero (som jeg ruuulte på!) og singstar (som Ingeborg tok helt av på!). Vi spiste pizza og iskake, nam nam. Noen hadde drikkeleker og diverse, mens andre koste seg med musikk og spill :)) Malin som ikke fikk lov til å ha fest på hytta, fikk litt problemer når Jani spydde utover alt, men håper det fiksa seg. Han sov resten av kvelden. I halv tre-tida kom taxien, og vi var en for mye så Martin satt på fanget mitt. Da følte jeg meg supersterk :D Både jeg og Ingeborg hadde sanger ifra guitar hero på hjernen når vi kom hjem; Ingeborg - Message in a bottle, Jeg - Killing in the name of. Når vi kom hjem satt jeg og Ingeborg først og prata litt på kjøkkenet, og så la vi oss og prata en del. Koseliig ^^

Lørdag

På lørdag sov vi lenge og når vi stod opp merka vi at hybelen var ekstremt kald. Dette var absolutt ikke noe gøy og vi fikk det ikke varmere heller. Men men.. Kledde på oss litt godt og spiste frokost i tre-tida eller noe. Klokka fire var det UKM, så vi forta oss ut og satt/stellte oss på sparken. Jeg satt, mens Ingeborg og Ane stod på hver sin sånn sak bak der. Følte meg ikke akkurat trygg når Ane roper "Ingeborg, hva gjør du?" og så svinger sparken ut mot snøkanten... Men vi overlevde og kom oss fram! UKM var kjempegøy å se på, supermange flinke mennesker. Jeg tror egentlig bananene var best; "I like bananas, bananas" "Ba-Ba-Banaaaaan" "Jeg er er en banan! Hakke tenkt på det før" "Ring, ring, ring, ring, ring, ring, ring, banana phone" osv :D De kom videre også, pluss at de vant 2000 kr! Silje hadde overtalt meg til å bli med på UKM så hadde bare valgt ut noen bilder ganske fort og meldt de på og egentlig ikke tenkt noe særlig over det. Så først når jeg kom dit hang bildene mine uti kafeen der, og så kom jeg faen meg videre også! Jeg måtte opp på scena til og med! Det vakke noe gøy i det hele tatt for jeg stod og skalv hele tida og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Jeg hadde jo ikke tenkt på at jeg kanskje kunne komme videre så jeg stod nå der med joggebukse, joggegenser og ullsokker. Ble en smule sjokka bare når de ropte opp navnet mitt! Så nå skal jeg visst til Tynset på fylkesmønstring dagen etter bursdagen min. Nå gleder jeg meg egentlig litt :) Etter UKM stakk vi bort på kiwi og kjøpte masse appelsiner. Mens jeg stod og plukka ut appelsiner kom det en viss person inn. heh.. Etterpå kommer Ingeborg og sier
"Anja, visste du at når folk ser på noen de liker så går øya dems opp? Det gjorde nemlig hans!" *litt håpefull bare* uff.. standard. Etter kiwituren dro vi hjemom en tur og så dro vi bort til Marius hvor vi så på The Orphanage. Fy søren så ekle noen av de ungene var! ÆSJ! Men det var litt kult med en grøsser som endte godt da :) For noen hvertfall... Men jeg synes filmen var bra jeg.

Søndag

Søndag er vaskedag og jeg gleder meg! eller ikke... Ane har holdt på en stund allerede med badet og jeg er veldig stolt av henne. Etterpå skal jeg vaske kjøkkenområdet, wiihiii.. wish me luck x)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar