lørdag 3. januar 2009

Dagen i dag

Frokost kvart på fem om dagen.. da er det ferie! :D I natt (eller i dag morrest egentlig..) la jeg meg halv ni! wooh.. og sov til fire eller noe x)

Nå sitter jeg på stua med the voice på lydløs og hører på fine sanger som Håkon har sendt meg ^^

Stone Sour - Through the Glass (acoustic) <33
Slipknot - Dead Memories <33


Jeg synes maskene til Slipknot er superekle! ja, de er kule.. men fortsatt.. ville ikke ha møtt på noen med sånne masker i en bakgate lissom : o De er jo skikkelig marerittmasker! Hvis jeg skal bli seriemorder skal jeg ha en sånn maske :D Men ikke ellers. Men Slipknot er flinke da ^^ Vil se de live!

Jeg har Chai-te fra Starbucks! :D Har vært masse på Starbucks i ferien. Starbucks er bare konge! Elsker Starbucks! Så til alle som enda ikke har fått opplevd Starbucks.. DRA DIT! :D

Jeg synes egentlig at jeg har vært veldig flink til å blogge så langt.. Opp til flere innlegg om dagen til og med! :D Men det varer sikkert ikke.. men men :)

Planen for i dag: slappe av og høre på finfin musikk :D kommer vel ikke til å sovne før langt utpå morran, men det går sikkert fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar