tirsdag 27. januar 2009

Sår og sulten

Nå ligger jeg litt sånn halveis vondt i senga, hører på Avenged Sevenfold og det er helt mørkt her. I dag begynte jeg på min prosess for å få større høl i øra :D Eller i går egentlig.. Men pressa litt mer i dag.. heh.. Jeg har stappa inn en orange spiralsak som jeg har laga sjøl x) og en svart en i andre øret som jeg kjøpte i en bod eller noe en gang. Ørene mine er litt småømme nå.. Også har jeg blitt skikkelig sår i ansiktet! Vet ikke helt hvorfor, men er hvertfall ikke noe godt! Så nå har jeg satt opp håret i en knute baak for at det ikke skal hekte seg i spiraltingene og få øra mine til å ha det vondt, tatt av all tegn til sminke og smurt på masse krem :)) Joo.. Pluss at jeg fant noe alkoholgreier i skuffen (til å ha på sår altsåå), så jeg gnidde litt av det på øra mine.. Vet ikke om det er lurt eller ikke jeg, men det gjør vel ikke noe å sterilisere det? :D

I stad var jeg flink og fiksa med masse greier; Jeg var på servicetorget eller senteret eller hva det nå heter, og henta billetter til meg og Ane til UKM, jeg var i banken og fiksa med underskrift fra de til et stipendbrev, var i posten og sendte stipendbrevet til mamman og pappan min sånn at de får skrevet under, og så var jeg på mega og kjøpte både tørkepapir og dopapir!

Når jeg kom hjem var det helt mørkt og døra var låst så jeg tenkte at der var det ingen hjemme. Jeg begynte å rote etter nøkkelen min og når jeg endelig fant den og skulle låse opp stod Brede og så på meg i vinduet i døra! Fy faen jeg skvatt noe så jævlig! Skrek til og med! Det var ikke noe gøyy :(( Men han låste opp døra for meg da : ) Men fortsatt.. jeg HATER å skvette! Det er en superekkel følelse som folk burde slippe å måtte oppleve.

I dag kjøpte jeg meg middag til lunsj så da blei lunsjen middag. På skola hadde de nemlig kylling og ris! Og for en gangs skyld hadde jeg med meg matpakke... Kylling og ris eller svett matpakke? Jeg valgte selvfølgelig kylling og ris så nå sitter jeg og spiser matpakka mi :) Nemlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar