mandag 5. januar 2009

Ane har vondt i fingern

I dag er det mandag og Ane stakkar har vondt i fingeren sin. Det hele starta med at hu skulle i fjellet med meg, men så var hu sjuk så jeg måtte dra opp og møte Mone og Kristine alene.. Så når hu endelig var alene på hybelen slo hu virkelig ut håret! Skrudde på Nrk på fullt og dansa rundt til barnetv..




Det hele var veldig gøy en liten stund, men så skulle hu på do og når hu skulle tørke seg så satte fingeren seg fast i do! Ane visste ikke hva hun skulle gjøre og var helt fra seg av skrekk. Til slutt ringte hu meg og spurte om hjelp, og som den fantastiske venninnen jeg er kom jeg løpende ned fra toppen av fjellet.. var hjemme på 2 minutter! Når jeg kom hjem stod jo Ane der med fingern nedi do.. Jeg løp bort og tok tak i hu og dro! og dro! og dro! Til slutt kom hun seg løs og nå sitter vi på stua og Ane har vondt i fingern.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar