mandag 26. januar 2009

Kjede seg..

Nå sitter jeg og kjeder meg, så jeg stjal noen spørsmål fra Karolinee : D

BRUKER DU?
1. P-piller? Japp
2. Å pusse tennene dine mer enn en gang for dagen? Ja
3. Større sko-strørrelse enn 37? Mhm
4. Å drepe edderkopper med egne hender? NEI! : O
5. Sminke? Ja
6. Solbriller hver dag? eeh.. nei? x)
7. Å mobbe noen? neii.. ikke seriøst hvertfall (A)

HAR DU?
1. Minst 3 tannbørster? nei
2. Kondomer på rommet ditt? ja, henger på veggen :D
3. Mobilen i senga når du sover? enten i senga eller på nattbordet
4. Noen klær du har arvet som er ALT for store?l njaa.. ville nå sagt de er akkurat passe jeg :D
5. Noen gang pult på en do? nope
6. Svarte sokker på deg nå? neii.. stripete grå :)

1. Opplevd at noen har vært utro mot deg? nei
2. Falt ut av sengen? ja
3. Knust noens hjerte: håper ikke det : /
4. Fått ditt eget hjerte knust: ja
5. Fått en drøm i oppfyllelse: det har jeg sikkert :D
6. Gjort noe du angrer på: ja
7. Juksa på en prøve: ja

AKKURAT NÅ:
1. Hva har du på deg: svart t-skjorte, bh, grå joggebukse, truse, sokker, ullsokker :))
2. Hva hører du på nå: Minor Majority - up for you and I
3. Hvor er du: på rommet mitt : )
4. Hvem chatter du med: Vilde, Ole Norbert, Ove, Daniel og Håkon :)
5. Hva ser du på: skjermen på pc'n
6. Hva skulle du egentlig gjort: heh.. rydda, vaska, lekser, sovet, osv.. sånne fornuftige ting som aldri blir gjort

SVAR HELT ÆRLIG:
1. Pusser du tenner: ja
2. Liker du noen: ja
3. Har du piercing noe sted: nei, men vil haa
4. Tatovering: nei, men vil ha enda mer
5. Kjører du ulovlig: har aldri sitti bak rattet på en bil, så nei
6. Drikker du da: litt innimellom
7. Røyker du: nei

PERSONLIG:
1. Hva vil du bli: hmm.. er ikke helt sikker.. har litt lyst til å bli marinbiolig, men får se. har litt lyst til å bare ha en liten, koselig butikk også ^^
2. Hva har vært den beste dagen i ditt liv: har hatt mange fine dager.. kommer ikke på en spesiell akkurat nå.
3. Hva kommer aller først i livet ditt: de jeg er glad i : ))
5. Er du forelska: ja
6. Hva er du mest redd for? ganske mye x) å miste noen, mørket, døden, edderkopper, høyder, å ikke få puste, is, bratte bakker, osv.
7. Hva pleier du å tenke på før du legger deg til å sove: tenker på alt mulig rart egentlig. nå for tida har det vel gått til litt deprimerende saker, men ellers prøver jeg å stenge ute tankene ved å kose meg med å høre på masse musikk ^^
8. Har du noen gang mistet noen du virkelig elsker: ikke som jeg har hatt et veldig nært forhold til..
9. Hvor mange ganger har du vært dypt forelsket: 2 tror jeg
10. Er du glad i familien din: jada : )
11. Er du glad i vennene dine: jaa! tror det hadde vært utrolig kjipt uten de!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar