fredag 9. januar 2009

.

Many bodies lie outside the Hamas police headquarters
following an Israeli air strike in Gaza City on December 27, 2008.
(MOHAMMED ABED/AFP/Getty Images)

Herregud! Jeg skjønner ikke at det er mulig. Hvordan kan mennesker gjøre sånt mot hverandre? Krig er bare teit. Mange mennesker dør for noe man kunne blitt enige om over en kopp te. Okei, det er kanskje ikke så enkelt, men fortsatt.. Det må da være en annen måte å ordne det på? Det er vel kanskje ikke bare småuenigheter som skaper krig, jeg skjønner det jeg og, men jeg skjønner ikke at det er nødvendig å gå så drastisk til verks som å drepe mennesker for det.. Også så mange.. Også så mange uskyldige. Er det noen som kan fortelle meg en god nok grunn til å starte alt det kaoset her? For jeg kommer absolutt ikke fram til noen grunner som er gode nok!



Palestinian men bury the body of 4-year-old Lama Hamdan at Beit
Hanoun cemetery in the northern Gaza Strip December 30, 2008.
Lama and her sister were reportedly riding a donkey cart
Tuesday near a rocket-launching site that was targeted by Israel.
(MOHAMMED SALEM/Reuters)

Hva i helvete er vitsen med å drepe ei fire år gammel jente?? Tror de at det lissom hjelper for å få det de vil ha?!

STYGGE STYGGE MENNESKER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar