fredag 16. januar 2009

Ø_ø

Jeg gleder meg faktisk til å kjøre buss etter skola i dag for det var så ekstremt kaldt på vei til skola. Det er -20 grader her! For to dager siden var det jo varmegrader :(( Jeg har blitt en sjukling! I dag når jeg stod opp klarte jeg nesten ikke puste for jeg var så tett i halsen! :O Nå er jeg hås og snufsete og synes veldig veldig synd på meg selv :((

Meeeen! JEG SKAL TIL KAROLINE I DAG!!! WIIII! :D Gleder meg ^^ Skal jeg sove i den diigre, supergode senga hennes med dobbeltdyna <3

I morgen skal jeg jobbe! JEG skal jobbe! Skal male huset vårt og tjene maaasse penger :D Også skal jeg på bursdag til en eller annen Sigrid.. Blir sikkert kos! :D

Nå har jeg vært inne og snakka engelsk med min engelsklærer. Det var en slags prøve om en bok vi har lest, men det er egentlig ikke poenget. Poenget er at jeg tror ikke jeg har snakka så mye engelsk sida jeg bodde i Tyskland. Det var helt rart! Det gikk jo greit lissom, men det var så rar følelse..

Litagopower to the people! :}


Ø_ø <-- søt deluxe lizzzm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar