fredag 2. januar 2009

Tilbake i Trysil

Nå er jeg tilbake i Trysil! Gøy de første ti minuttene... Jeg hadde gleda meg skikkelig til å komme tilbake og møte masse mennesker, men så endte jeg selvfølgelig opp alene og nå sitter jeg på stua og synes synd på meg selv :( jaja.. blir vel datanerding til jeg legger meg! får prøve å få møtt noen i morra i stede.

Jeg har klart å tryne på isen i 2009 også så nå er det unnagjort! gjorde det faktisk første dagen i 2009.. må jo benytte første anledningen jeg får! Jeg skulle ut av bilen nemlig, men så var det litt glattere enn jeg trodde så foten min forsvant bare under meg og før jeg visste ordet av det lå jeg på bakken x) Men da trenger jeg jo hvertfall ikke gjøre det mer i 2009! :D

I dag leste jeg bok i to-tre timer i strekk.. det var så deilig! Elsker å sitte på tog/fly og lese og sånt for da føler jeg ikke at jeg burde egentlig gjøre noe annet for jeg kan jo ikke gjøre noe annet. Når jeg har satt meg på flyet/toget/bilen/bussen så har jo jeg gjort min del for å komme meg dit jeg skal! :D

Nå hører jeg på Gym Class Heroes på tv'n ! De er litt småkonge! Og vokalisten er tufftufftogaktig! :D Cookie Jaaar :D



JEG HAR LYST PÅ TATOVERINGER! OG DREAD LOCKS! og piercinger egentlig.. og utvidning i ørene mine : } Litt lyst på utvidning i nesa oog.. Var flere på Summerjam som hadde det.. De stappa fjær gjennom nesa og sånt :D gøygøy..

Jeg kommer til å bli 18 på en lørdag, og den lørdagen blir det tattis på meg gitt! På morran! :D GLEDER MEG!

Og i år kommer jeg til å ha bursdag fredag den 13.!!! :D gøygøy..

Andre 3000 er kuulkuul og får deg til å smile! :D




1 kommentar:

  1. ÆÆSSJJJJJJ! :@ Du får faen itte ta utvifing i nesa!! :S NEEEEEI!!!!!

    - Marte (Som egentlig blir VELDIG SUR om du tar det!!)

    SvarSlett